onsdag 23 mars 2011

Jippi!!!!

Jag har vunnit en superfin ♥-ask hos Hjärtats Rum!
Att jag??!! hade sådan tur idag!!!
Bara så där liksom, har bara "Gillat" på facebook! =)
Gå in och gör det HÄR du också, för fler utlottningar är på gång! =)


Hjärtats Rum är en liten, eller egentligen ganska stor butik som ligger i Dala-Järna.
Stor eftersom dom alltid har något för alla!
När jag arbetade i Dala-Järna hade jag förmånen att ibland ta mig lite tid och gå in och kolla på alla fiiina grejer. Ganska ofta kom man ju ut med en påse i handen måste jag säga...men kul också att gå in och få inspiration! För det är något som det verkligen finns där, inspiration!

Nu har de öppnat en Webbutik så att alla kan handla!! =)
Gå in här och shoppa loss! www.hjartatsrum.se

2 kommentarer:

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥