lördag 5 mars 2011

Hmmm...

Ser ut genom fönstret och ja...det ser ut att bli ännu en underbar dag, väder mässigt alltså...
Barnen leker och pysslar var för sig och jag sitter här och funderar...
...funderar vad det är för fucking jävla fel på mig!!??!!
Gick och la mig halv tio igår kväll, en fredags kväll! Sov som en stock tills Axel kom vid halv tre tiden och hade växtvärk, somnade om och känner mig faktiskt utvilad! Men ändå finns där lite "knäpp-känsla" kvar i kroppen sedan igår kväll, jag var sur, otrevlig, påböjade storstädning och enormt snurrig i huvudet. Trodde en sväng att somnar jag nu kanske jag aldrig vaknar! Herregud, jag vet, sjukt...

Igår morse åkte jag och barnen med mamma och bror min, till Hagfors för att hälsa på Morfar.
Han såg glad ut, glad för att vi kom. Morfar...♥
Vi fikade, åt lunch och tog en tur till leksaksaffärn. Som tydligen skulle ha lunchstängt, så när vi väl upptäckte det, valde Axel en leksak snabbt... Mannen bakom disken var ju hungrig och ville gå och äta...;-)
När vi gick tillbaka hem till Morfar så lovade mamma honom att vi skulle åka. Han orkar inte med oss så länge och vi skulle ju åka förbi hos Linda och barnen. =) Där väntades gott fika, underbart gott för mig som var sååå otroligt sötsugen, och snusande på liten liten nyfödda, Ida. Såååå söt!!


Så nu är frågan...vad gör vi av denna dag...
...hör av de som nu satt sig vid frukostbordet, att planerna smids...

2 kommentarer:

  1. Jag har precis samma känsla...
    Idag vet jag inte vad vi ska göra, jag är rastlös, känner mej lite bitter för att Jonas är iväg med grabbarna hela dagen och ungarna är och leker, jag borde njuta men jag kan inte...
    Hoppas att ni hittade på något roligt!!
    Kram k

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för att ni kom!!! Kram Linda

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥