torsdag 3 mars 2011

Pysslat lite igen...

...ja tänk om jag oftare kunde slita mig från tvn om kvällarna och sätta mig vid pysselbordet istället...
...det är juh sååå kul bara jag gör det!! Fick färdig denna igår kväll...




...har pippi på att göra dessa "halva sidor" det behövs ju inte så mycket då...
...varken fantasi eller dekorationer...;-)

Men bara jag kommer igång så hade jag givetvis supersvårt att sluta scrappa på kvällen.
Påbörjade massor av projekt som jag gärna skulle vilja sätta mig med nu men vi får se vad kidsen tycker om det. Dom kanske inte alls vill pyssla idag...bara för att jag drömt om papper, foton och bokstäver hela natten...;-)



3 kommentarer:

  1. Oj, vilken härlig sida! Kanske skulle ha ringt dig igår ändå, tänkte höra om du ville komma upp och pyssla igår kväll, men sen började jag tro att du kanske är allergisk mot hundar?!

    SvaraRadera
  2. Jenny, du skulle chansat! Japp, allergisk är jag men det finns ju medeciner!! =)

    SvaraRadera
  3. Ok, då ringer jag nästa gång då!! ;-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥