torsdag 24 mars 2011

Idag kan inget stoppa mig

Idag SKA jag städa och inget halvdant utan HELA huset. Vakande 04.30. Liten gullig tjej som ville ha välling och vara hos mamma. Gick upp igen och hon skulle somna om. Liten kille vaknade -kissnödig. Gick och kissade och sedan in och sov igen. Tjejen ropa på mamma, mamma, MAAAMMAAA!!! In dit igen och -nej det är natt vi ska sova... 05.20 jag ger upp och går ner med lill-tjejen.
Huvudvärken är ett faktum och jag känner att idag kan inget stoppa mig. Jag tänker köra på tills jag stupar.
Känner mig som:



Idag blir en intressant dag.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag älskar Häxan surtant!
    Lycka till med städ!
    Jag städar också idag men börjar bli klar:)

    SvaraRadera
  2. Lider med mina älskade barnbarn då Häxan Surtant flyttar in...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥