söndag 13 mars 2011

Sur som ättika!

Var jag tidigare idag när jag försökt nå Magnus ett antal gånger utan framsteg. Till slut hörde han i alla fall av sig och en timme senare var han hemma. Skönt för då behövde inte jag och Ellen följa Axel på hockeyträning. Mindre kul var ju detta som blev ståendes precis innanför ytterdörrn...



...ja ja, bara att försöka blunda och bita ihop...
...men ytterkläderna luktade rök så in i h**vetet så de var jag tvungen att flytta...



Tur att denna gullunge stannade hemma hos mig i alla fall. Kan göra vem som helst på gott humör igen!
Här prövar hon sina nya jeans tillsammans med halsduk och mössa som hon letat fram själv. Axels vantar och en av mina nya skor. OCH nappen i mun, vilket inte händer så ofta!


Tur också att jag dagen till ära fick ha mina nya brallor på mig! =)



Nu blir det solsidan!

2 kommentarer:

  1. Åh va snygga brallor o du är ju super smal ju!!!!
    Åh lillstumpan, vilken sötfis hon är!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥