torsdag 17 mars 2011

Nya plåtburkar!

Har inte så mycket att dela med mig idag...haft migrän ett dygn och nu är liksom "eftervärken" kvar...blir en tidig kväll.
Slog igång datorn nu och nä, motivationen finns inte riktigt där...
...har annat att göra än att sitta vid datorn liksom...
(JA, jag känner mig rätt konstig! ;-))
Idag har vi lekt på öppna förskolan på förmiddan och sedan lekt hos bästa vännerna på eftermiddan...
...mycke lek! Gött, för då har jag i alla fall inte tjatat så mycket idag...!


Slänger in en bild på mina nya fina plåtburkar. Passar perfekt på köksbänken!

Plåtburkar från Green Gate

2 kommentarer:

  1. Jobbigt med migrän, ogillar vi:-( Skönt att du är på bättringsvägen!
    Visst känner man sig stolt att man inte tjatat så mycket på en hel dag;-)
    Underbara burkar!! Måste smita in o titta på dom!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Skont att du mar lite battre i alla fall... Burkarna ar supersota! :0)

    Kramen

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥