onsdag 23 mars 2011

Lunch och tjuvar...

Äter lunch i min ensamhet.
Stumpan sover och prinsen är hos farmor och farfar.
Till lunch blev det därför idag ett hop-kok av det som fanns i kylen. Bacon, paprika, lök, lite cremefraiche, lite chilisås och fetaost. Till det råris. Gott!

Sitter här och är lite sur(eller ledsen) över att man inte kan skriva tex på facebook (eller som jag i bloggen) om man ska resa bort. Någon/några gör inbrott i byn...
I alla fall två av fallen visar det sig att ägaren av huset varit jätteglad och delat med sig på facebook till sina vänner att dom ska åka bort. Varvid många då tror att därför vet "tjuven" att dom är borta och det är fritt fram att bryta sig in.... Surt. Hur brukar ni göra? Delar ni med er av er glädje, att få åka till storstan över helgen? Eller kanske en lugn och skön helg i stugan?

1 kommentar:

  1. Jag delar oxå alltid med mej om vart jag ska åka o sånt på både fejjan o bloggen. kanske inte alls bra:-( Vissa av mina vänner gör absolut inte det och tycker att jag är knäpp som gör det... Skittrist att de ska behöva vara så att det ska bli så:-(
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥