fredag 25 mars 2011

Min dag!

Har varit helt perfekt!
Jag har spenderat den tillsammans med barnen. =)
Och varit på café med våra kära vänner Melwin och Jeanette.
Fick till och med ett litet paket av Melwin, hur sött som helst!!
Och av mor hans denna...


Tusen tack min vän för denna Superfina blomma!! ♥

Sedan iväg på gymmet för lite Latinmove! Attans va kul det är!! =)
Hem till mina älsklingar som fixat med middag, direkt till dukat bord. ♥ 
Fredagsmyyys i soffan och snart snart sover jag skönt efter en superbra dag!


Jag får dock inte glömma berätta om min underbart söta farmor som ringde och sjöng:
"med en enkel tulipan på bemärkelsedan...
...jag har den äran, jag har den äran att gratulera!"

♥♥♥

1 kommentar:

  1. Farmor Brita är bäst! Tur att hon ringde då mor din var så seg...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥