onsdag 2 mars 2011

Vilken ljuvlig natt...

...NOT!!

Så sur som ättika sitter jag här nu å hinkar i mig kaffe.
Blir lite uppiggad av att höra Dalla i radion, hon kammar hem segern varje vecka (tredje i rad) i "spelet om dalarna" (tror jag det heter..)
Barnen ser på gårdagens inspelade hockeymatch, än så länge ganska lugna. Men tror jag ska lägga lillstumpan om en stund, hon borde vara galet trött så mycket som hon varit vaken inatt. Idag SKA hon sova både förmiddag och eftermiddag! Igår blev det ingen sovning på eftermiddan och jag tror att det är därför hon inte sovit så bra inatt...

Ser ut att bli underbart väder idag, STRÅLANDE SOL OCH PINNEN RUNT NOLLAN...

Nu mer kaffe.........................

5 kommentarer:

  1. Då tror jag din pinne sitter i solen, för här är det 13 grader kallt....;-)

    SvaraRadera
  2. Alltså nu menar jag senare idag för det sa dom på radion...=) Har inte ens kollat här...;-)

    SvaraRadera
  3. Här har vi sovit en hel natt, har inte hänt på länge så jag känner mej ganska pigg nu;-)!!
    Här har vi på nollan nu o jag hoppas på att få solen nuuuu, den har ännu inte visat sig fast att de sagt att den skulle komma:-(
    Du förresten skrolla dej neråt i min blogg, för du har fått en award där av mej om du vill ha den;-) Lite glädje til en trött mamma;-.)
    Hoppas att dagen blir bra!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Jo, jag förstod väl att det var så du menade, men jag tyckte det var så roligt med "pinnen"....

    SvaraRadera
  5. Hoppas att dagen blir battre an natten...

    Kramar

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥