fredag 25 mars 2011

Min morgon!

Har varit underbar!! =)
Vaknade av att det prasslade och viskade i massor nere...
...efter en liten stund hördes ljuvlig sång:
"ma mo ja leva, ma mo ja leva, ma mo ja leva uti hundrade år!! =)
Alltså HUR gulligt får det va??!
Kramar å pussar, ett stort paket och givetvis en supersöt teckning från Axel där han skrivit mamma 31.

I paketet låg denna!!!

 

Eftersom jag bara fyller 31, tänkte jag att det blir bra med sång och kramar.
 Men sambon tycke tydligen att jag behövde mer!!
En NY dator!!! SHIT!!

Det är klart jag har klagat lite över min gamla. Den har liksom gjort sitt...


Så nu ska min lilla HP mini bytas ut mot en större bättre dator, en SKITSNYGG mörkröd SAMSUNG!
HELT LOVELY!!!

5 kommentarer:

  1. WOW!!! Vilken underbar födelsedags present! Vilken underbar sambo du har!
    Grattis på din stora dag! Hoppas att den blir kanonbra!
    Hade oxå velat gratta dig på annat sätt än bara här på bloggen o fejjan. Men eftersom att jag inte är lika kreativ o duktig som dej så får det "bara" bli här;-)
    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. I löööövvvv verkligen. Du är värd en sån där fin dator. Så där gulligt gjorde min livskamrat åt mig när jag pajade den gamla datorn. Stil på dessa män!!!
    Kram. moster H.

    SvaraRadera
  3. Åh så fin!! Snacka om fin present!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥