onsdag 2 mars 2011

En fin award...

...har jag fått av underbara Äppelblomman! Sååå kul att få!! Någon som uppskattar min blogg, shit alltså...cooolt! Alltså, jag ser ju att jag har några läsare om dan men det kan ju vara nästan samma personer som är inne från olika datorer (typ hemma, på jobbet, hos en kompis, mobilen osv osv..;-))
Så tusen tack min vän! ♥






Denna trevliga awarden ska skickas vidare till 5 trevliga och inspirerande bloggar som har mindre än 100 följare.



Reglerna för awarden är sådana att du ska skicka awarden till 5 bloggar du gillar som har mindre än 100 följare.



Awarden går vidare genom att du lämnar meddelande på deras blogg att de är en av dina favoriter bloggar och blivit utvalda till Liebster Award.



Den som får awarden länkar till den som den fick den från och till de 5 som får den.



Jag skickar denna fina award vidare till:








♥♥♥

1 kommentar:

  1. Grattis! Alltid kul med uppskattning... och jag haller med Appelblomman ocksa... :0)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥