måndag 21 mars 2011

Det töar!!!

JIHOOO!!!
Det är blött, halt och otroligt slaskigt ute.
Men DET GÖR INGET för fortsätter det så här är skiten borta snart!!!
Klockan är åtta på kvällen och vi har åtta PLUSGRADER!!
Sååå Oooootroligt gött!

 

Här ser ni en bild på en febrig liten tjej som varit klistrad vid mamma hela dagen.
Märk väl mina favvo långkisar som sitter på så fort de kan tas från torkställningen!
Bror min tyckte jag var far våran upp i dan i helgen när jag traskade runt i långkalsonger med häng. ;-)
Men nu jävlar är snön på väg bort och dessa ska snart på vinterförvaring!! =)

Nu måste jag kolla mina tradera auktioner som går ut om en stund.
Spännande...det ser riktigt bra ut! =)

4 kommentarer:

  1. Bort med snon bara!! Jag haller tummarna! Vilken underbar bild foresten! Rott, rosa, randigt, gratt... Helt underbar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. åååå jag älskar att slafsa runt i långkisar!

    SvaraRadera
  3. Ja bort med all snö nú bara! Gött att de är plusgrader och man återfår massor av energi i kroppen! Härligt med långkalsonger;-)
    Hoppas lill prinsessan kryar på sig!
    Kram K

    SvaraRadera
  4. Alltså långkallingar måste vara världens mest underskattade plagg!!! Det finns ju inget goare! När får vi se långkisar på catwalken??

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥