fredag 11 mars 2011

SNÖ!!

Efter ännu en natt med en icke-sovandes lillstumpa, känner jag att jag måste hålla igång för att inte somna...
Och med två decci snö på gården (nä, vi skottade inte en enda gång igår...) visste vi ju exakt vad vi skulle ta oss an! =) Men vilket strålande väder vi har idag! Underbart när solen tittar fram!
Här på väg ut till gymmet (ööö, jag menar gården...) attans vad mycket snö vi har!! Vart ska jag göra av resten om det kommer mer?? Alltså vallarna är så höga att man knappt kommer upp med mer snö...
Fast det är klart, ger inte denna vinter sig snart så tar jag kidsen med mig å drar, å då får det vräka ner hur mycket snö som helst!! Magnus tar sig på jobbet utan bil å då kan han skita i å skotta. För han lär ju vara kvar hemma å dra in lite pengar....;-)

Hmmm, ja, Trött. Är rätta ordet för denna dam.
Nu sover hon en skön middag och jag funderar starkt på om jag ska lägga mig en stund jag också. Axel passar på att få lite spel-tid...

1 kommentar:

  1. Wow! Ni har verkligen mycket sno fortfarande! Varan sno ar nastan helt borta nu... Yes! Ett par dagar till av plusgrader och sol borde gora susen... Ar sa redo for varen...

    Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥