måndag 28 mars 2011

Sovmorgon!

Japp idag blev det SOVMORGON!
Hur skönt som helst!!
Lillstumpan vaknade inte förrän 06.15 och jag studsade upp med henne.
Bara älskar när man vrider fram klockan!!! För då sover ju barnen längre!!! ;-)
I mitt huvud i alla fall...=)


Lillstumpan pigg och glad eftersom natten varit lugn.
Lite synd om Jarmo(hunden) som släpas av sin matte...
...men men hon lär sig väl...=)

Axel har lite DS-tid när vi väntar på fika besök.



Och fika blev det igår också! När släkten kom för att fira mig.=) 


Klart att alla ska få muffins med smarrig glasyr!

Söndagskvällen tillbringades vid tvn, fick bland annat bingolotter i present och Axel ville ju spela lite. =)
Skulle ju lägga upp en massa kläder på tradera men det blev inte så många eftersom jag inte flyttade mig från tvn...har en tendens att verkligen fastna i program och filmer...
Jag inbillar mig att det är söndagkväll som gäller på tradera. Att det är då flest folk är in och att priserna triggas upp?? Eller om DU skulle kolla tradera, NÄR gör du det då??
När får jag mest för tex denna?


En HELT UNDERBAR Bodysuit från MOLO...
...som snart ska få byta ägare via Tradera...

2 kommentarer:

  1. Åhh så söta barn ni har!
    Mmm de där med tradera... Ja jag kollar nog på helgen mest kanske.. Den där bodysuiten är helt underbar! Tittade på den att köpa innan jag fick Fabian, men den hade nog varit lite för tjejig för en kille;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Öööh, jag trodde att Karin och jag skulle få vara med men inte nu heller, suck...

    Jarmos matte är tuff inte alls lika blödig som Falun-Jarmos matte.

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥