tisdag 10 maj 2011

ÄR SÅÅÅ GLAD!!

Tusen tack för alla Gratulationer till mitt nya jobb!! =)
Nu har jag träffat några av mina framtida arbetskamrater. Jätteskoj!! Ska bli sååå kul att börja arbeta i slutet av augusti!! Ser verkligen fram emot det! Det kommer att bli något HELT annat men ändå lika...
För jag ska fortsätta att jobba som butikschef. Men istället för att maxa försäljning och driva på, på, på! Ska jag jobba för ett företag som inte driver på för merförsäljning..;-) Ni har säkert listat ut nu vart jag blivit erbjuden jobb och TACKAT JA!! Och ni anar inte vad glad jag är som tagit denna chansen!!! Från svart/röda arbetskläder till beige/gröna arbetskläder..........;-) 


När jag kom hem från mötet frågade Axel mig vad alla hette och om det verkade kul. =) Alltså han är så omtänksam min lilla kille! ♥ Han har också vetat VÅR hemlis läääänge men inte berättat för någon för det var ju VÅR hemlis. =) Kände vid ett tillfälle att jag var tvungen berätta för honom, han märkte ju att det var något pågång. En som är helt ovetande om allt detta är givetvis vår lilla prinsessa....



Prick, prick, prick...
...på svampen som vi köpte på Åhléns igår. Jättefin! Passar perfekt i/på vår lekstuga precis som denna...


....fina fågelholk!!



3 kommentarer:

  1. Sååå duktig Axel är♥
    Underbara du har köpt och underbar liten Ellen♥
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Grattis igen till jobbet! Ta hand om "min" Anna nu =) Hon har hjälpt oss med Storebror när han var mindre. En urmysig tjej!
    Spännande med en egen liten hemlis - måste varit pirrigt för er att berätta! o. sen måste jag bege mig till Åhlens...

    SvaraRadera
  3. Grattis till nya jobbet! :)
    Åååh, va skoj att ha något nytt att se fram emot!

    Jag längtar till min nystart i juni! Jag blir ju faktiskt butikschef i hemköpshuset ju... en liten del av huset iaf! hihi!

    Må gott
    Kram Jennie

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥