lördag 28 maj 2011

Nästan medvetslös...

...men bara nästan...
Min kropp är mör efter dagen.
Moster A har sprungit Stockholm Marathon på 4,18!!!
Fatta vilken kvinna! Min föralltid stora idol! ♥
Men alltså jag bara undrar...är hon ändå lika mör i kroppen som jag är efter denna dag? ;-)

På en annan favvo-blogg jag har, hade bloggerskan för ett tag sedan skrivit av kvitto tiderna efter en snabb-shopping hon gjort med sin familj. =)
Jag tänkte nu härma henne, helst hade jag velat skrivit ut summorna på varje kvitto också så att ni fattar att det inte är någon lek det här....men nej så kul ska ni inte få!! ;-)

Okej håll i er, här kommer det:

10:25 Polarn o. Pyret
11:55 Kappahl
12:03 Restaurang Matpalatset
13:25 Åhléns
13:46 Kuckelikana
13:56 Cubus
15:15 H&M
15:24 Gina tricot
15:29 Café Kupolen
15:53 Indiska
16:25 Lindex
16:53 Skohuset

Alltså, helt ärligt hur kunde vi vara såååå sega inne på Kappahl?? En och en halv timme!?! Det var i och för sig halva rea priset och massor för mig att prova och sedan alla fina Ellen-kläder men ändå?!!

Åhléns var jag lääänge å stuttade runt på också...

Och sedan H&M, ja det visste jag innan. Där inne går det minst en timme varje gång, idag en timme och 15 min...

Men sen jävlar la vi in en högre växel!! Efter fikat var jag också in på Din sko, Esprit, MQ, SOLO och Brothers men där handlade jag inget och det får inte stå med på listan med kvitton. Så nog kan jag vara effektiv om jag vill!! =)

Om jag orkar, kanske ni får se något från shoppingturen imorrn...
...men NU godnatt och sov så gott!

5 kommentarer:

  1. Kära systerdotter med den butikslöpningen sågar du direktkvalat in i Vasastafettslaget! Jag kan sitta och gå långsamt idag, allt däremellan är plågsamt... Kram moster A

    SvaraRadera
  2. Och stavningskontrollen på iphonen ställer till det.. Du sågar förstås inget...

    SvaraRadera
  3. Du är en tävlingsmänniska i alla fall. hihi..
    Hålltider på shopping, är en ny gren. Kan hända i Os nästa gång..
    Förr, när man shoppade med din mamma så rekade man först ett varv och sedan fikade man och till slut bestämde man sig för vad man skulle handla.Och var det superrea så tog man fel storlek tom med och ålade in sig i det. Kunde inte motstå när det var såååå billigt.
    Kram moster H.

    SvaraRadera
  4. Visa gärna vad du köpte till barnen igår =)

    SvaraRadera
  5. Vi hade en toppen shoppingdag men dotra min har drag av sin moster H ibland ;)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥