fredag 27 maj 2011

På övervåningen...

Ellen älskar att vara upp på sitt rum och leka. Fastän vi inte gjort om det så mycket till ett mer tjejigt rum (det var ju Axels rum innan) så tycker jag att det går an. Vill hitta ett perfekt tyg till gardiner bara...



Så när jag städade uppe igår vad hon gladeligen med. Annars är det lite sisådär med våra barn och deras rum...eftersom dom ligger på övervåningen...då vill dom helst att vi ska vara däruppe också...
Men det finns inte så mycket för mig att göra däruppe, eller jo egentligen massor av plock men inget jag vill göra. Hur som helst igår städade jag och jag bara undrar varför Magnus har dom här svärden bredvid sin sida av sängen....


...vad är han rädd för? Att jag ska antasta honom eller???

3 kommentarer:

  1. Barbapappa, hammare och staffli, kan väl inte bli mer "pojk OCH flick"-rum! :-)

    Ha ha! Svärdet var ju lite roligt. Hur tolkar man något sånt? ;-D

    SvaraRadera
  2. Men gud va vackra Ellen grejar. Har mormor berättat att hon satt i knät på Peter i helgen. Modigt..
    Det där med svärden tål att fundera på.
    Kram moster H.

    SvaraRadera
  3. Hahahha - spökena under sängen såklart! ;o) Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥