onsdag 4 maj 2011

Blingo!!

Med min privata postiljon fick jag till lunchen idag ett paket! Innehållande kläder från Blingo. Alla som varit kund förut har fått ett erbjudande från dem på 40% rabatt, så tro inte att jag kunde hålla mig när det blev såååå billigt!!;-) Erbjudandet gäller tills imorrn så skynda handla du också! =)
Bland annat så fanns dessa snygga kläder i paketet...



Dom ooootroligt söta barnen ställer gärna upp som modeller!

Ellen i klänningen "Ellen Dress Pink Hands"
och
Axel i t-shirt "Iggy Short Sleeve T Blue Hands" och jeans "Bono Pants Red"


En t-shirt som verkligen passar på denne unge herrn! ;-)


♥ KRAAAAAM ♥


Poserar glatt!! =)
Till vänster ser ni en klädhög. Sådana har vi många av i perioder, vi liksom klär av oss där vi står(barn som vuxen) och högarna kan bli kvar...man vet aldrig här....


Tills det spårar ur och Ellen inte får som hon vill...
Här sockerkaksformarna som aggerat både trummor och att bygga torn med idag.



Nu passar det bra att svara på en fråga också =)
"Malin" undrade:
Hur mycket pengar lägger du ut ungefär i månaden på barnens kläder?
Har du något favoritmärke på barnens kläder?
Svar:
Jag kan tyvärr inte svara helt ärligt på första frågan (vet att sambon läser bloggen ibland)...
...men det blir allt ifrån 500-1500 ibland kan det givetvis bli mer...;-))
Andra frågan, utan tvekan Polarn o. pyret.
Men tätt efter kommer just Blingo.
Och nu när Axel börjar bli lite äldre så känns det som att jag måste lugna mig lite med randigt och mönstrat till honom. Därför blir det mycke kläder från H&M, Lindex och Stadium till honom också.
Ellen gillar kläder från Molo, Me&i(fast denna säsong fanns det inget som klockrent föll henne i smaken, brorsans gamla tröjor och bodysuits därifrån tycker hon om;-)) Lippfish, H&M, Lindex, KappAhl, ja allt!! Finns det tjejkläder någonstans att handla är jag snabbt där å shoppar åt Ellen. Jag kommer inte ihåg(har förträngt) hur många klänningar hon hade innan hon ens var född!! Ja sådan är jag...hade det mot förmodan nu kommit ut en kille så hade jag väl gett bort dem då..eller kanske lagt dem på vinden...för en tjej skulle jag ha!! ;-)

4 kommentarer:

  1. Axel, jag tror nog att Stefan kommer att gilla dina röda byxor han önskar sig nog likadana.

    SvaraRadera
  2. Såå söta! Douglas har oxå dom röda brallorna o t_shirten!
    Så till er andra som älskar blingo precis som mej o Marie. Kom in på min blogg o var med i en tävling o vinn fina kläder därifrån!!Sorry Marie för lite smygreklam;-)
    Puss

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar krambild! Man blir aldeles varm i hjartat... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina de är :) Både ungar och kläder :)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥