måndag 2 maj 2011

En maual tack!

FAN! Rent ut sagt...grrrr....
Reta mig inte idag.
Denna lilla lilla söta varelse gör allt i sin makt för att jag ska knäckas...




Som ni redan vet, äter hon inge vidare....fortfarande....

Igår kväll tog det över en timme innan hon somnade. Somnade till slut vid halv nio. Hon som brukar vara så trött att hon stupar vid halv sju/ sju...
Strax efter 01 inatt var hon jätteledsen och jag gick in och tröstade. Försökte få henne att somna om. Det gick inte. Gick ner och åt välling (brukar vara ett säkert kort) försökte få henne att somna om... Hon fick komma till våran säng, visste väl att det inte skulle funka men man är i detta skede så desperat att man testar allt! Klockan fyra gav jag upp, gick ner och åt ännu lite mer välling. Hon var jätte trött. Men vägrade först somna. Stod upp i sängen och ropade. Efter en halvtimme ungefär somnade hon!! YES!!! För att sova till halv sju....
Hur orkar hon? Varför vaknar hon?

Kan någon ge mig en manual tack, så ska jag följa den till punkt och pricka!!



Ja just det...och så snöar det också....

3 kommentarer:

  1. Hua vilken jobbig natt:-( Lider med dej... Att hon bara orkar..
    Skickar över massor av orka kramar till dej! Och nej jag har tyvär ingen manual, de önsklade jag mej oxå ibland!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Malva vaknade varje natt ett tag och sa till och med att hon inte ville sova. Jag tror hon drömde mycket.
    Det är bättre nu men hon vaknar ibland fortfarande men somnar snabbt om efter att jag gått upp och stoppat om henne.
    Hoppas det löser sig!

    SvaraRadera
  3. Jag letar fortfarande efter 31 år- ingen manual.... Äpplet faller....

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥