söndag 22 maj 2011

MÖHIPPA!

Här är jag!! För ni funderar väl vart jag hållit hus??? ;-)
På Möhippa i Göteborg för vår älskade Malin!!!
Helt underbart kul har det varit!
Åkte hemifrån i fredags morse. (därav de planerade, icke så intressanta inlägg då. Vet ju att Malin är en trogen följare av min blogg och ville inte att något skulle göra så att hon misstänkte något...) =)
Jag kom hem nu ikväll. Hann i alla fall krama om våra urgulliga barn innan de skulle gå och lägga sig. ♥
För fyyyy vad jag längtat efter dem, det har riktigt slitit i mitt hjärta ♥♥♥

Möhippan var verkligen ett minne för livet för Malin men även för oss som var med och förgyllde hennes dag! =)
I tron om att hon skulle springa Göteborgsvarvet anlände hon till Göteborg. Det var en mycket nervös liten tjej som de smyg-fota på centralen när hon klev av tåget. Där hon skulle leta efter ett tecken. En motorcykelkille med skylten på Malin som barn och hennes gårdsnamn tryckt på. =)
Hon fick sig en åktur runt i stan innan han släppte av henne vid en park där vi andra 17 stycken tjejer väntade på henne.
Guuud vad glad hon var att se oss! Och vi henne!! ♥
Sedan tog vi väl hand om henne hela dagen och natten.
Jag vill inte berätta så mycket mer om exakt vad.
Men slänger in en bild....




...som visar att vi bland annat tog med den vackra bruden till en fotograf...!

1 kommentar:

  1. Åhh va kul! Visst ju att du skulle dit;-) *fniss*
    Hoppas att de snart blir vår tur att få ha möhippa då;-)
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥