fredag 13 maj 2011

Nyfrissad...

...i alla fall...=)
Ja igår kväll fick jag äntligen åka och fixa håret.
Färg och klipp. Och som lite bonus några få slingor för att liva upp det hela.


Trots att denna bild inte är så vacker...
...så känner jag mig super nöjd!
Som alltid då jag travar ut från salong Hårstrå.
Hon är helt otrolig Anette, fångar upp de rätta färgerna
och det blir perfekt nyans på håret!
Men sen gör hon också färganalyser så hon kan ju det där!!
Ja en färganalys skulle man också ta å göra...
...för tänk hur mycke kläder man har som man egentligen inte passar i...
..."hyllvärmare" som passar bättre på någon stackare i ett fattigt land...

3 kommentarer:

  1. Va fin du är!
    I löööööv.
    Kram från moster H!

    SvaraRadera
  2. Åhhh va snyggt!! Behöver oxå gå till frissan o göra något åt de här fågelboet;-)
    Åhh denna skitblogspot:-( Argare än ett bi igår, hoppas att de löst alla problem nu!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Du blev jättefin :) Ja en färganalys skulle jag också vilja göra!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥