onsdag 25 maj 2011

Ett tack...

Svängde ihop ett tack-kort till söta Caroline som hjälpte virriga mig till centralen i söndags. Hoppas bara att det hittar fram...=)





Annars tycker jag det är lika fullt upp som vanligt. Jag vet inte riktigt med vad men jag känner att det är mycke grejer som ligger på och måste fixas... Bäst vore om jag kunde göra en lista och sedan "beta av" men klarar inte ens av att lista grejerna...hmmm... Ekorrhjulet snurrar på... Nu ska morgonens andra kaffekopp intas och ladda inför babysim! =)

2 kommentarer:

  1. Oj! Då har man mycket att göra om man inte ens kan göra en lista! :o) Kram

    SvaraRadera
  2. hmm... känner igen det där... vill oxå ha/göra en lista på "fixa" grejer... Men det är halvdess lite läskigt oxå för den lär ju bli lång... å många tråkiga saker som "måste" göras glöms ju lätt bort när man inte har nån lista.. ;-) tror det är därför jag inte har nån än.. vill egentligen inte ha det på pränt då kanske jag måste ta tag i dem... hua!!
    Krams

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥