fredag 6 maj 2011

Pyssel!

Fick nyss veta att min "plastlillasyster" fyller år på söndag.
Nej, vi har inte så tajt kontakt för hon fyller 8 år och jag är 31...
Så därför visste jag inte.
Vi träffas inte så ofta då dom bor typ 30 mil härifrån.
Hur som helst, hon är ursöt och jag vill så gärna ge henne ett paket...
..."man tager vad man haver"...och gör nått bra av det! =)
 


Scrappade ett kort med en stämpel från TGF färglagd med Promarker.
Kan inte hålla mig ifrån denna vikning på kort!! Tycker att den är hel-festlig!!!
I paketet ligger lite pennor som jag köpt "ifall att" och se vad bra det var! Och lite guld tior så att hon kan släpa med sig far min å mor sin för å köpa sig ett litet block att skriva i tänkte jag. =)



Ja här har vi pysslat lite.
Fick faktiskt pyssla ganska länge helt själv för Ellen sov så länge för en gång skull...
Jag saknar två stämpeldynor...
...säger inte högt vem jag misstänker men hon har ofta rosa eller cerise tröja.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥