tisdag 31 maj 2011

Fel!

Inte trodde jag väl att den dagen skulle komma när jag själv köpt fel blöjor till mitt barn. Det hade varit förståligt om det varit Magnus. Men inte jag. Jag som jobbat i livsmedelsbutik sedan jag var 16 år. Och har två barn borde veta vilka blöjor vi använder till Ellen. Så döm av min förvåning när jag sliter upp paketet och det är sådana här blöjor som man stänger på sidorna. Som vi inte andvänt på Ellen sedan hon var typ fem månader. Då gick vi över till Up&Go för att det är sååååå mycket snodigare.


Så frågan var om vi kunde sätta på henne sådana här nu?? Jag försökte med en och skit vad krångligt det var. Jag sa inget till Magnus som nästa gång det var blöjbyte-dags, ropa å fråga vad det var för blöjor hon hade?! Han kom heller knappt ihåg hur man gjorde...
Vi vet att dom gillar sådana här blöjor på dagis så vi spar dem till hösten när hon ska dit...
Snacka om vane-människor! =)

2 kommentarer:

  1. Jag gjorde EXAKT samma sak!!! För bara nån dag sen!!! Öppnade paketet när jag kom hem och blev jätte förvånad!
    Tur det är fler som är "kollriga" ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag köpte oxå fel... När libero har gjort om sina paket så trodde jag att de var ett up go blöj paket som jag köpt. Så jag blev väldigt snopen när jag fick upp att de var helt vanliga blöjor! Här hemma funkar som iallafall o tur är det;-)!
    Kram K

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥