fredag 27 maj 2011

Förbereder mig...

...inför morgondagens shopping...
...men det ser ut som att pengarna i mamma-kassan inte kommer räcka till...


-Ellen ha...!


-Ellen ha...!


Ooootroligt söta...frågan är om övriga kläder i garderoben passar till??


-Ellen ha...!


Jo då, hon är med och kikar lite över axeln på mig och säger:

-Ellen ha...!


Massa fina pippikläder och grejer från Åhléns


Söta klänningar från Polarn o. Pyret


Ja och självklart bestämmer mamman i slutändan så dessa följer i alla fall med hem! =)

3 kommentarer:

  1. Hon har i alla fall god smak, den lilla :o)

    SvaraRadera
  2. suck... ja vilka fantastiskt underbara kläder det finns!! Shoppa loss!! :-) Krams

    SvaraRadera
  3. Den röd och vit randiga pippi tröjan har min tös, och den är stoooor i storlek tycker jag! Hon har 92/98 på tröjor nu och denna har hon 92 på och är mer som en klänning =)

    Hoppas du hittar mycket fin shopping! Jag ska också på shopping imorgon, kanske jag ser dig bland hyllorna ;-) (om vi ska till samma köpcenter)

    Toppenblogg!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥