tisdag 31 maj 2011

Lekpark å dagis!

Axel gillar att cykla till lekparken lite bortanför oss. Jag hatar det. Kan inte rå för det men det blir bara en massa förmaningar... Rutchkanan står så snett att jag tror den tippar om han klättrar upp... Gungar han för högt tror jag att hela ställningen ska rasa för den vippar skitmycket... Karusellen är kul men mindre kul om man har en liten tjej att passa så hon inte kommer för nära...




Ja ja, vi var dit en sväng i alla fall.
Men tro inte att vi klädde av oss fastän det var så supervarmt!!
Termometern visade 26 grader när vi kom hem på eftermiddan men det har inte varit mycke sol idag ändå...


Babygungan ratades...


...av denna lilla tjej som ska börja förskolan till hösten. Vi var idag till förskolan och jag säger bara:
-Det kommer att bli super!!! Vilken känsla jag fick! Love it! Och Ellen... som hon trivdes, ville inte alls åka därifrån. Åh, blir rörd! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥