måndag 30 maj 2011

Arg...

...läser och blir arg!
Arg för att det finns folk som tydligen inte har annat att prata om...
Tro om jag ska sluta lägga ut bilder på barnen...?

Jag älskar fina barnkläder osv. Det är lite av en hobby. Eller ett intresse.
Kalla det vad du vill. Men jag gillar det. Och därför handlar jag.
Och barnen gillar att ha kläder på sig och slippa gå nakna.

Sätter jag upp håret i hästsvans eller fläta så kan jag räkna med att min lilla flicka kommer och också vill ha lika. Det får hon då. Att inte bara ha håret hängande alltid, är väl skönt?

Målar jag mina naglar och Ellen vill ha så får hon det.
Hon tar inte skada av det. Nagellacket gnags bort.

När jag sätter i mina örhängen och Ellen tycker att det är fint. Så ler jag och säger tack.
Hon "förstår" att hon inte kan ha örhängen.

MINA BARN ÄR FINAST I HELA VÄRLDEN, vad dom än har på sig...!

4 kommentarer:

  1. Meeen gumman, vad har hänt? Vem fan har lagt sig i:-( Blir lika rasande som dej fast att jag inte vet ens vad de hanslar om...
    Att folk jämt ska bry sig...
    Så är det här med, åde jag o barnen älskar kläder och vill mina grabbar ha nagelack så självklart får de ha det! Vill de ha håret uppsatt så varegoda, även om de är pojkar!
    Du vet vart jag finns om du vill skrika av dej lite;-)
    Puss på dej min vän

    SvaraRadera
  2. Tänk att folk inte har nåt bättre för sig!
    Klart barnen får ha vilka kläder dom vill på sig! Ciara och Cilia ÄLSKAR att ha kjol på sig! Ciara skulle ha sitt långa nattlinne till dagis om hon fick, men där sa jag nej ;-). Casper brukar vilja ha nagellack på sig, självklart får han det!
    Barnen är alltid det finaste vi har!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Nej, sluta inte med alla dina underbara kort! Tycker det är så roligt att se de små liven i alla sina nya kläder =). Så där är det alltid, en del människor har för mycket fritid ;) Men oftast tror jag att det är våran erfarenhet och kunskap som begränsar oss. Klart att de små vill vara som oss, vi är ju faktiskt deras förebilder! Tofsar, naglar, tatueringar (gnuggisar) och allt där emellan... de gör väl inget!!! =) (Tror iaf att en del av vad du skriver syftar på mitt inlägg (?!)) Kram

    SvaraRadera
  4. Dels är det ditt inlägg från "Med solsken i blick" fick upp ögonen för att det faktiskt händer i fler världar än i min...
    Och kände hur jag än en gång brusade upp...;-)
    Kram på er!! ♥

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥