fredag 6 maj 2011

Varje morgon...

...samma visa...
Känns det som i alla fall...

Plocka ur och i diskmaskinen.
Röja på bänkarna, så att jag ska få inspiration att laga mat...(nä, det funkar sällan men jag försöker i alla fall)





Klart! Så kom till mig nu...inspiration!! Kom kom kom!!



Tro om det är denne, inte avplockad bänk, som felar??

Eller är det kanske att jag vet att det inte ens finns potatis i kylen...
...måste åka å handla...nu...typ...suck...
...måste hitta på mutor först...för Axel gillar inte att handla...
...alla ska prata så mycket med dig mamma, säger han...
...okej ska försöka springa igenom så att inte så många ser oss då...;-)

4 kommentarer:

  1. Känner igen det där med disken och jag är såååå trött på det! Men det slipper jag sen när jag börjar jobba ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha detta känns igen här hemma oxå... Jag älskar att ha ihop plockat här hemma, dock händer det inte så ofta... Och jag letar oxå efter just den där insperationen...
    Underbart kök ni har!
    Kram K

    SvaraRadera
  3. kul att alla har samma rutiner.....
    vi skulle med andra ord kunna bo hos vem som helst!

    SvaraRadera
  4. Aaaa! Du tänker på det där "mamma byter bo" eller vad det hette! =)
    Ja jösses vad fränt det skulle va!
    Eller kanske inte....;-)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥