tisdag 3 maj 2011

ÖS på med Frågorna!!

Nu du, får DU fråga mig vad du vill!! =)

Du kanske brukar titta in här då och då... Eller du kanske följer mig slaviskt(hihi=)?
Jag skulle vilja veta lite vilka som är inne här och kikar....är såååå nyfiken!! =)
Så vill du (eller törs du inte va? ;-)) får du gärna lämna ett spår av dig genom att lämna en liten kommentar, jag skulle bli sååååååå glad! =)

Vad vill DU att jag ska skriva mer om? Eller fråga mig nått vett ja!!

Jag ska försöka svara så gott jag kan! =)

14 kommentarer:

  1. Vad ångrar du mest i ditt liv?
    Vad är du mest stolt över?
    Vad är du mest nöjd med utseendemässigt?
    Vilket är ditt favorit tv-program?
    Om du skulle förändra något hos dig själv, vad skulle det vara?
    Vem är din allra bästa vän?
    Vill du ha fler barn?
    Vad tycker du är bäst/sämst med att bo i Malung?
    Vet du att du har en dubbelgångare i Mora? En tjej som jobbade på Åhléns förut.

    SvaraRadera
  2. Här kommer det en som kikar på din blogg varje dag. Moster H, hon som löööövvss dina storyn, dina fina bilder och ja, allt. Kommer det bilder från Hemköp sen i höst? Jo, då skulle jag bli nostalgisk. Det var i dom lokalerna jag hade mitt första sommarjobb, 1974 (jo, det är sant). Sålde mjukglass och konditorivaror direkt från bageriet.Där träffade jag sedermera min livskamrat, fast det var långt senare, närmare bestämt 1982. Så, fortsätt o skriv och förgyll min vardag. Kram!

    SvaraRadera
  3. Älskar din blogg super mycket!!!
    Skulle du vilja flytta från malung? Vart då i så fall?
    Vill du/ni ha mera barn?

    Kram K

    SvaraRadera
  4. Jag brukar också kolla här varje dag. Har försökt kommentera nån gång förut men inte lyckats. Fortsätt skriva o lägga ut bilder, det är så roligt. Kram moster Tiina

    SvaraRadera
  5. Jag är inne och läser på din blogg varje dag.
    Mina frågor:
    Hur tror du ditt liv ser ut om 15 år?
    Vad gör du?
    Vad gör M?
    Vad gör dina barn? A är ju liksom 21 år då..... =)

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Varje morgon tar jag mitt kaffe och kollar om du har skrivit något eller lagt ut några bilder. =0) Din blogg är jättefin!!
    Kram från kusin Linda

    SvaraRadera
  7. hmm... Din blogg är beroende framkallande... tittar FLERA gånger varje dag!! Du är duktig på att skriva!!!! Blir sååå glad varje gång det är ett nytt inlägg att läsa!! <3 Kram Storkusin

    SvaraRadera
  8. Jag läser din blogg flera gånger varje dag!
    Tycker det är så roligt att läsa din blogg.

    Mina frågor

    Har du någon fobi?
    Hur mycket pengar lägger du ut ungefär i månaden på barnens kläder?
    Har du något favoritmärke på barnens kläder?

    Kram!

    SvaraRadera
  9. tittar även jag in på din blogg
    det är skönt att läsa och få bekräftat at man inte är ensam i sina tankar!

    SvaraRadera
  10. Jag kan inte heller hålla mig borta ;-) Tycker att du har en jätte fin blogg som man blir glad av att besöka :-)
    Kram

    SvaraRadera
  11. Du har en toppenmysig blogg, Marie! Här jag tittar in ofta! :)
    Ha en trevlig dag!

    Kram Jennie

    SvaraRadera
  12. Besöker din blogg, liksom de andra, varje dag! Tycker om blandningen på dina inlägg och att du delar med dig av dina recept då och då.
    Du gör det toppenbra, fortsätt med det!! =)
    Kram

    SvaraRadera
  13. Jag läser din blogg 3-4 gånger i veckan, tycker det är jättemysigt att se alla fina bilder på er och dine berättelser! Fortsätt så här bara! kram moster A

    SvaraRadera
  14. Väntar med spänning på svaren...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥