onsdag 11 maj 2011

Efter som jag e vaken... ...så måste jag

Efter som jag e vaken...
...så måste jag ju vara utsövd?? Och hur är det möjligt i så fall? Somnade inte förrän vid 02, gick å la mig vid 22, och sov till 04.15. Vår lilla prinsessa gjorde mig sällskap... 05.30 var jag så trött att jag grät, väckte M så han fick ta över, fick sova till 07. Skönt. Sen blev ju givetvis Ellen trött. Vi la oss så snart har hon sovit 2!! timmar, DET behöver hon. Men då står jag där som ett fån å bekymrar mig över hur resten av dagen blir...den blir väl som den blir!! Eller hur??!! Jag har ju en liten stumpa som e sjuk! Men det är svårt för en sådan här planerande och rutinmässig mamma att förstå...

Häpp!!

1 kommentar:

  1. Hua för att inte få sova ordentligt... Kanske kan du ta en powernap i eftermiddag? Kram

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥