söndag 29 maj 2011

Morsdag!

Firades av mina barn med sovmorgon och paket på sängen!

Ett supersött paket där Axel skrivit: Älskar dig!




Jo då, de hade fått en hint om vad jag önskade mig...=)

Äntligen har jag ett par med andra ord!
Beställde ett par från Ellos.se i början av februari. De hade ju ett erbjudande då om halva priset på ett par Converse. Fick direkt leverans besked att de skulle komma om 5-7 dagar. Kul, tänkte jag som var sugen att redan då dra på mig dem...
Sedan fick jag även mail om att min order var packad och skulle skickas.
Men...
..sedan gick något snett. För jag fick aldrig några skor.
Fick till slut svar och de sa att ibörjan av juli skulle de leveraras. Gissa om jag blev skitsur!?!
Ja ja, det får väl gå ändå...
Men..
..för någon vecka sedan fick jag mail om att de skulle levereras i slutet av augusti.
Då blev jag mer än sur. Önskade mig ett par och nu har jag dem.
Så nu ska jag gå in på mina sidor på Ellos.se och ta bort beställningen.
Dom kan rent ut sagt stoppa dem upp i....!
Grrrrr.....


Men nu är jag ooootroligt glad som fått ett par fina vita Converse i morsdags present! =)
Tänk vilka söta barn (och sambo =)) ♥ jag har!!!

2 kommentarer:

  1. Fy vilken dålig service! Tur att du fick ett par nu :o) Kram

    SvaraRadera
  2. Skit dåligt av Ellos:-(
    Meeen sååå underbart av din familj o vilken underbar lapp du fick!
    Såååå söta barnen är i andra inlägget!!!
    Ser du att jag fortfarande inte kan kommentera din blogg, jävla skitblogger:-(
    Puss på dej!
    Kram K
    (äppelblomman)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥