söndag 29 maj 2011

Nya kläder!!

I morse hade vi givetvis manekänguppvisning i nya kläderna!
 Så här kommer nu lite smakprov! =)



Alltså finns det nå sötare än när man ser hur lillasyster apar efter storebror??
Axel utan byxor(vi hade ju inte kommit så långt i morse och prova kan man väl ändå!)
i en typ "Emil-skjorta" blå/vit randig med uppvikta armar från Åhléns 149 kr.
Mycket fin!
Själv tyckte han att "knapparna inte var så fina men det gör inget..."



Ellen i en pippi-klänning från Åhléns.
Helt underbar, denna kommer att sitta på mycket har jag en känsla av...!
Se hur hon har "stirr" när hon sjunger i mikrofon, vilken inlevelse, vilken tjej!!



Ja här syns det på Axel hur nyvaken han är, guuud vilken gofis!!!
Iförd en rutig, snygg, skjorta och en randig t-shirt i snygga färger bägge från Polarn o. Pyret.
Och givetvis kunde jag inte låta bli att köpa en likadan t-shirt till Ellen....=)



Den här pippiklänningen (som dom kallar tunika) var verkligen såååå fin med det stora trycket.
Men... kolla halsringningen, alldeles för urringat och bart. Inte bra.
Så den får följa med tillbaka till Åhléns... :-(


Nu har jag dragit i mig en smootie och ett glas med vätskeersättning när jag skrev detta för jag har varit ute å typ kutat idag igen och ja, f-n va gött det går!!! Bästa tiden blev det idag, hejja hejja mig!!! ;-) (gud så självupptagen hon är den där Marie, tänker du nu...ja ha? Och?! För mig är det helt galet bra gjort av MIG!!!) Jiiiihoooo!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥