måndag 9 maj 2011

Jag har sagt upp mig!!

Jo, de e sant!!
Jag som älskar mitt jobb har sagt upp mig!
Hemma och mammaledig som jag är å allt...!
Åh, herregud tänker du nu...
...hur kan man säga upp sig i dagens läge...jobben växer ju liksom inte på träd här...
Men såklart har jag väl skaffat mig ett annat jobb först! =)
Idag har dom på bägge butikerna fått veta att jag slutar/börjar...
Och det ska bli såååå spännande att få kliva in där i morgon och hälsa på mina nya kollegor!!
Gissa om jag är pirrig??!!!???!!!


Men jag MÅSTE försöka somna nu...
...Ellen är inte så kry..feber och förkyld...
...och det betyder ju också att nätterna är hemska då hon sover som en kratta...




10 kommentarer:

  1. Oh, vad spannande! Lycka till imorgon da!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Mäh!? Vad blir det nu då? Lidl?

    SvaraRadera
  3. Nä Åsa, Såklart inte! =) Men en annan butik med hög omsättning här i Malung... Klurigt va...? =)

    SvaraRadera
  4. Är i chock! Så du skräms! Men nu blev jag fasligt nyfiken istället. Lycka till på nya jobbet! Väntar ivrigt på nytt inlägg där du berättar mer. Kram

    SvaraRadera
  5. Vad roligt! Och vågligt :)

    SvaraRadera
  6. hög omsättning?
    Måste va bolaget då!
    Lycka till med nya jobbet!

    SvaraRadera
  7. Grattis Marie till nya jobbet!!! Kul! Ledig dansvecka år 2045...
    Har fastnat på din blogg idag, kollar lite dåodå, det är så fina bilder på barnen, riktiga gofisar.kram moster P

    SvaraRadera
  8. GRATTIS!!! Äntligen är det klart!! Det jobbet kommer passa dej utmärkt!
    Kramar K

    SvaraRadera
  9. Ååå!!! Va roligt för dej!!! Hoppas du kommer trivas!! Lycka Till!!! Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Grattis till nya jobbet! Tror faktiskt jag vet vart du är på väg... och det blir nog jättebra!=) Bättre arbetstider iaf! =) Lycka till! =)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥