torsdag 5 maj 2011

BVC besök idag igen...

Förra Torsdagen var det Axel som var dit och idag var det Ellens tur. Vi lekte en stund i väntrummet innan men Ellen ville se sig omkring och vi tog en tur i korridoren. BVC-sköterskan kom och vi fick komma in. Ellen höll mig i handen och vände tvärt i dörrn. Dit in ville hon inte! Satte hälarna i golvet så det var säkert spår efter henne... Nej nej nej! Hon ville inte och började gråta hysteriskt. Grät under hela besöket.
Allt såg som vanlig bra ut och hon följer sin kurva. Farbror doktorn satte i sprutan och Ellen blev äntligen tyst efter det. Hon visste väl att det liksom var klart då. Skönt.



Hemma visar en stolt lillasyster upp pricken som blev efter sticket för storebrorsan. =)

4 kommentarer:

  1. Ja, stackarn... Det är mycket sprutor till de små :(

    SvaraRadera
  2. Men du vilka underbart fina barn ni har :-D Blir alldeles varm när man ser dina bilder!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej Marie!

    Vi letar efter bloggare som vill vara med och prova våra produkter. Skicka gärna dina kontaktuppgifter till mig på nina.elm@blackberrydistribution.se så berättar jag mer!

    Mvh // Nina

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Skönt att ha bockat av det.....
    Ang din fråga om örhängena.
    De finns att klicka hem hos www.blingit.se
    189:- har jag för mig....kram Sofia

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥