söndag 15 maj 2011

Velar...

Står här och velar... Vill ut och springa lite men det kändes inge bra idag...
Varför? -Jag vet inte. Har alltid tagit en tur i skogen här bakom (elljusspåret 7,2 an) men har sedan ett tag tillbaka tagit en annan runda som går efter väg och grusväg. Där ingen (typ) ser mig. För så är det, jag vill inte att någon ska se mig. Samtidigt är jag skit rädd när jag springer, tittat bakåt hela tiden. Och när det blir så här "sent" på kvällen blir jag ännu mer nojjig... Ingen aning om vad som skrämmer mig mest men jag tror det är "fula gubbar"...;-)
Kanske skulle ta en tur efter industrigatorna, jag kan ju gå när jag tror att någon ser mig...;-)
Om jag har något intressantare att dela med mig? -Nej tyvärr.

3 kommentarer:

  1. Jo tack det här är intressant! 7,2 km!? Duktiga du! Här berömmer du mig när du själv är hur duktig som helst. Gå el springa 7,2 km är imponerande!

    SvaraRadera
  2. Va stolt över att du tar dig ut, upp med näsan i vädret!!! Skit i om nån ser dig, det viktigaste är att du gör det! Du är duktig!!

    SvaraRadera
  3. Jag tror att vi är såååå många som egentligen inte vill bli "sedda" när vi motionerar, för vi tycker aldrig att vi är tillräckligt snabba eller smala eller bra på nåt...STRUNT I DET! och hälsa glatt på dom du eventuellt möter istället för dom känner förmodligen lika som du! Heja på!!

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥