torsdag 5 maj 2011

Och här kommer det lite svar!! =)

Tusen tack för alla frågor!! Här kommer några svar....
...på frågorna från Linnéa! =)

Lilla Fröken sa...



Vad ångrar du mest i ditt liv?

Alltså denna fråga är skitsvår att svara på för mig. Jag är inte någon person som går å grämer mig över saker och ting. Typ, det blev som det blev och nu lever jag vidare, eller nått... Jag skakar lätt av mig "dåliga saker". Har inte allt en mening...? Kan för tillfället inte komma på någonting. Jag återkommer om jag kommer på något.

 
Vad är du mest stolt över?

MINA BARN SÅKLART!! =)


Vad är du mest nöjd med utseendemässigt?

Hmm, innan alla åderbråck skulle jag sagt benen men tyvärr så är dom ju typ hel-blå nu...
...så då får det bli ögonen. Det är då dem jag fått komplimanger för...;-)


Vilket är ditt favorit tv-program?

Tv...vad är det?? Sedan jag började blogga ser jag knappt på tv och jag saknar det inte heller. =)
Men förut såg jag gärna på Greys, Room Service, Äntligen Hemma och Bygglov.


Om du skulle förändra något hos dig själv, vad skulle det vara?

Humöret!! Eller du kanske menar på kroppen och då skulle det vara magen och armarna...
...humöret fixar jag med femal balans och med massor av tålamod från min sambo...magen och armarna inte så lätt men jag har juh börjat å träna lite i alla fall så snart kanske jag vågar mig iväg på något styrke-pass också...=)


Vem är din allra bästa vän?

Mamma!!


Vill du ha fler barn?

Ja, för att dom är så söta å goa.... Nej, för att då flyttar mamma till typ finska fjällen...;-)


Vad tycker du är bäst/sämst med att bo i Malung?

Bäst, för att mina nära och kära bor här...
Sämst, att det är så litet så få affärer överlever...
...jag vill kunna springa på Åhléns, H&M, Lindex och Indiska VARJE dag...! ;-)


Vet du att du har en dubbelgångare i Mora? En tjej som jobbade på Åhléns förut.

Nej det hade jag inte en aning om! Fränt!! =) Undra om hon jobbar kvar, måste dit å kolla! =)




Alltså det här var juh skit kul att svara på!! Kanske kommer fler frågor och svar redan ikväll...=)

1 kommentar:

  1. Du glömde skriva att jag tar med mig dina barn till finska fjällen och så illa vill du inte dina barn. Sen får Magnus ta hand om dig och allt som man kan drabbas av som gravid för sist missade du nog inget...

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥