måndag 30 maj 2011

Nytt i köksfönstren

Eller ja, nytt å nytt va väl å ta i...
Dessa 5 år gamla hissgardiner är verkligen mina favoriter!
Köpta på Åhléns då. Har hållit utkik sedan dess om det inte skulle komma in nya. Men tyvärr. Och tro om de håller sommarn ut...? En var verkligen super skraltig...
Vet att mamma kommer säga att dom är skrynkliga. Och jag kommer att säga att det ska va så! Så om ni vill kan ni ju hjälpa mig att skapa en ny trend med ostrukna gardiner!! ;-)

 

I fönstret ser ni också en av mina levande krukväxter.
Har inte så många. Glömmer bort att ge dem vatten...
Så på senare år har jag tagit efter min mormor å köpt plastblommor. =)



En ny kökshandduk inhandlades i lördags, från Rice.
Jag brukar aldrig ha en handduk hängandes där men som Magnus till och med sa, Så husligt!
Börjar alltså sakta men säkert få till huset igen...
...men det är svårt när man bara har gamla grejer att ta till!
Jag vill ha nytt nytt nytt!!!
Och sedan tar det sådan tid! Har en mycket uttråkad liten tjej runt benen hela tiden...

2 kommentarer:

  1. I lööööv din hiss gardin! Så snygg! Ja de hoppas jag med att de tyget kommer tillbaka, för då ska jag springa o köpa de med en gång!
    Kul att bli lite huslig o ja jag känner igen det där med att bara vilja ha nytt o nytt hela tiden;-)
    Kram K
    (äppelblomman)

    SvaraRadera

Älskar era kommentarer! Tusen tack för att just DU lämnar en! ♥